Gençler yalnızlaştı, kuşaklar arası deneyim paylaşımı azaldı: Dijital ortam olumsuz etkikedi - Ahmet Emin Yilmaz
Genel

Gençler yalnızlaştı, kuşaklar arası deneyim paylaşımı azaldı: Dijital ortam olumsuz etkikedi

Aslında… Konu herkes için geçerli ve dönemsel sorun olarak da hep birlikte içinde bulunuyoruz. Başlangıçta… Hızlı ve aracısız iletişim sağladığını düşündüğümüz dijital mecralar giderek insanı yalnızlaştırdı. Artık insanımız yolda yürürken bile başını elindeki cep telefonu ekranından kaldıramıyor. Doğal olarak… Bu da çevrede olan bitene ilgisizlik ve yol açtığı yalnızlaşma getiriyor. 🟢