Genel
Bu yıl da Survivor’ı Bülent Malkoç’un kamerasından izleyeceğiz
Olay Televizyonu’nda kameramanlık yıllarının ardından yönetmen olarak rejiye geçti, hatta bizim programımızın da yönetmenliğini üstlendi. Bülent Malçok son iki yıl Survivor yarışmasında kameraman olarak görev aldı. Pazar sabahı yarışmanın yapılacağı Dominik’e uçtu. Kısacası, Survivor’u bu yıl da Bülent’in kamerasından izleyeceğiz.
