Eğitimde sistem değişti, fatura öğretmene çıktı… Aynı okulda hem öğretmen fazlası, hem de açığı var
Şunu bir kez daha görüp anladık… Milli Eğitim Bakanlığı özellikle bu dönem el yordamı ile iş yapıyor. Daha doğrusu, bir şey yapıldığında sonucunun ne olabileceğini görüp hesaplamadan adımlar atılıyor. Özellikle de… Kamuoyunun hala aklının yatmadığı ve tartıştığı 4+4+4 sisteminin şimdilerde bir başka boyutu ortaya çıktı. Üstelik… Ortaya çıkan bu durum 🟢
