Hastane yangınları “hasta güvenliği” sorununu gündeme getirdi, Bursa Tabip Odası 9 maddelik rapor yayınladı
Önce… 2009 yılının mayıs ayında Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi’nde yangın çıktı ve bu yangında 9 hasta yaşamını yitirdi. Sonra da iki gün önce iki hastane yangını birden yaşandı. Gece Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi’nde, aynı gün öğleden sonra da Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde yangın çıktı. Bu iki yangında can kaybı 🟢
