Bir acı haber daha… Bursa “Semih Amca”sını da kaybetti, Semih Hısımcıl artık aramızda değil
Semih Hısımcıl denildiğinde herkesin aklına saygın bir kişilik, sevilen bir şahsiyet geliyor. Ağabeyi Ziya Hısımcıl ile birlikte Anavatan Partisi’nde siyaset yaptı ama tüm siyasi partilerden, tüm kurumlardan daima saygı ve sevgi gördü. O da… Yaşlı-genç, küçük-büyük ayırımı yapmadan herkese sevgi ve saygı gösterdi. Erdem Saker döneminde Belediye Meclisi Üyesi olarak 🟢
