Fotoğraf yok
Genel

CHP’de de İl ve Osmangazi İlçe arasında köprüler atıldı

Artık Bursa siyasetinin geleneği haline gelen bir durum var: Her dönem, hemen her partide İl Başkanlığı ile Osmangazi İlçe arasında sorun yaşanıyor. Görülen o ki, gelenek bu dönem de sürüyor. Örneğin… AK Parti’de geçen dönem İl-Osmangazi ayrılığı çok açık şekilde yaşanmıştı. İki yönetimin de değişmesine karşın, bu dönem yine mesafeli 🟢
Fotoğraf yok
Genel

Buhar için istenen termik santral boyahaneler taşınınca ne olacak?

DOSABSİAD Kurucu Başkanı Mustafa Barutçuoğlu ile kurulması planlanan termik santralı konuşurken iki önemli noktaya dikkat çekti. Bir… “Termik santralın kurulma gerekçesi olarak buhar üretimi gösteriliyor. Oysa buhar için o bölgede iki santral var. Biri TEİAŞ’a ait Ovaakça Çevrim Santralı, diğeri oradaki sanayicilerin kurduğu ENTEK. Yapılacak değişikliklerle buhar buralardan sağlanabilir.” İki… 🟢
Fotoğraf yok
Genel

Kurucu başkanı DOSAB’ı uyardı: Demirtaş’ta termik santral olmaz!

1986 yılıydı… Yalova Yolu ile Demirtaş arasındaki bölgede 20’ye yakın fabrika kurulmuş, çalışıyordu. İktidarda başbakan olarak rahmetli Turgut Özal vardı. O da ihracatı çok önemsediği için yeni fabrikalar kurulmasını önemsiyor ve destekliyor, hatta açılışlarını yapmaya geliyordu. İşte… Sanayileşmenin adeta dolu dizgin gittiği o yıl, Demirtaş’ta kendi tercihleriyle kurulmuş 20’ye yakın 🟢