Genel
CHP’de de İl ve Osmangazi İlçe arasında köprüler atıldı
Artık Bursa siyasetinin geleneği haline gelen bir durum var: Her dönem, hemen her partide İl Başkanlığı ile Osmangazi İlçe arasında sorun yaşanıyor. Görülen o ki, gelenek bu dönem de sürüyor. Örneğin… AK Parti’de geçen dönem İl-Osmangazi ayrılığı çok açık şekilde yaşanmıştı. İki yönetimin de değişmesine karşın, bu dönem yine mesafeli 🟢
